גפני: "לפיד אוכל שרצים וליברמן פוגע בנו, עם המשוגעים האלה נשב?"

    אבי רבינא 1 Comment on גפני: "לפיד אוכל שרצים וליברמן פוגע בנו, עם המשוגעים האלה נשב?"

    יו"ר דגל התורה בפתיחת מטה הבחירות של יהדות התורה: "איך הם בכלל חושבים לפיד וחבריו שאנחנו מסוגלים ללכת איתם, כשלפיד אוכל במסעדת טריפות ומיכאלי דורשת לפתוח תחבורה ציבורית ושבת ועל ליברמן המשוגע מי מדבר בכלל"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר דגל התורה, חה"כ משה גפני נאם היום (רביעי) בפתיחת מטה הבחירות של יהדות התורה, והבהיר כי לא יצטרפו לממשלה עם לפיד וליברמן. "הם רוצים לחסל כל זיק של יהדות, מירב מיכאלי מתנהלת כמו פראית בנושא התחב"צ בשבת, לא מעניין אותה חוקי המדינה אלא רק הקמפיין עומד בראש מעייניה, לפיד הולך לאכול במסעדת שרצים, וליברמן שמנסה לפגוע בנו בכל דרך, עם המשוגעים האלו יש עוד מי שחושב שנלך?"

    video
    play-sharp-fill

    גפני הוסיף: "אנחנו המגדלור שמובילים מאז קום המדינה את המלחמות והמאבקים למען מדינה יהודית, אנחנו לא צריכים שושבינים. אנחנו הולכים כאיש אחד בלב אחד, 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל', להגדיל את כוחה של 'יהדות התורה' ובעזרת השם נעשה וגם נצליח.

    התקווה של גנץ שהתנפצה • האזינו לפרשנים

    פרוש: "הדבר הכי חשוב שנעשה – זו פסקת התגברות"

    ח"כ אורי מקלב הציב יעד בפתיחת הקמפיין – שמונה מנדטים ליהדות התורה: "את החלק של חילוקי הדעות עברנו ומצינו כעת חייבים להתרכז בחלק המאחד במיוחד כאשר כעת חובת השעה גדולה מאוד, אם הציבור היה מבין וחש את החשש בו נמצאים כל אחד ואחד והציבור בכללותו מה השלטון יכול לעשות היו רצים ומבאים אנשים לרשימה.

    video
    play-sharp-fill

    לדבריו "יש לנו פוטנציאל גדול, אנחנו יכולים להגיע לשמונה מנדטים. כבר היום אנחנו קרובים לשמונה מנדטים במיוחד כאשר אחוז ההצבעה לא יהיה גבוה בגלל המפלגות הערביות, עם טיפה מאמץ נוכל להביא גם את המנדט השמיני.

    "זה טוב לנו פנימה כאשר יהיה ארבעה חברי כנסת הן לדגל התורה והן לאגודת ישראל אך גם יכריע את המאבק על הגוש כולו ויביא לשלטון ימין יציב", אמר.

    ח"כ ישראל אייכלר נאם: "בשונה ממפלגות אחרות, שמתייצבים כשליטי הציבור, אנחנו ובוחרינו רק שליחים של גדולי ישראל ושליחותייהו כעבדינן. זה כוחנו ועל כך גאוותנו. משם אנחנו שואבים את היכולת, לעמוד במלחמה נגד מבקשי נפשינו.

    "החידוש המרענן במערכת הבחירות הקרובה הוא העלאת שכר המלמדים והקלה בשכר הלימוד בת"תים. במשך שנים רבות הנושא היה בשוליים בגלל עניינים אחרים בוערים וחשובים. כעת בהוראת כל גדולי ישראל כולנו חתומים על התחייבות להפסיק את העוול נגד החינוך החרדי.

    "מבקשת סליחה": שקד מתנצלת על הצטרפותה לממשלה

    אייכלר: "הבחירות הן בין ממשלת המשפט לבין שלטון העם"

    "מלמדים בת"תים הפכו במשך השנים לעניים ודלים. לא היה להם כח ללמד 30 ילדים בכיתה. גם ההורים קרסו משכר הלימוד הגבוה. כעת בס"ד נבצע את התיקון שהתחייבנו כולנו לגדולי ישראל ולציבור הבוחרים ונגדיל את תקציב החינוך. אף אחד באוצר לא יוכל להגיד שאין כסף, כי אנחנו יודעים שכשרוצים יש 50 מיליארד לכל מיני דברים כידוע.

    "ברוך השם הצלחנו בהוראת מרנן ורבנן למנוע פילוג ולצאת לבחירות בהליכה משותפת אגודת ישראל ודגל התורה. לפני כשנתיים כבר היינו על 8 מנדטים. אנחנו בטוחים שהמצביעים יבינו בעקבות הגזירות הקשות של השנה האחרונה, שחייבים לצאת ולהצביע, ולהתגייס בכל הכוח כדי להוציא גם אחרים להצביע. ובשם ה' נעשה ונצליח לפעול למען עמנו וערי אלוקינו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ביבי לא יותר טוב מהם הוא גם אוכל טרף והיה נשוי לקונסרבטיבית